Morsdag 2011 ♥

I Vardagen ♥,
Ja igår var det morsdag. Av Tuva fick jag dom två fåtöljer från ikea som jag så gärna ville ha och en fin blomma som hänger ute på bron :) Blev ganska överaskad över stolarna faktiskt för inte visste jag att Tuva varit på ikea utan mig ;) hihi ♥


IKEA PS VÅGÖ (bild från ikea.se)

På eftermiddagen åkte vi till Långhed för att fira mamma. Hon fick en bukett liljekonvaljer (som alla andra år) och sen kommer hon få en försenad present också eftersom jag inte fått den klar än ;) Blev även bjuden på god köttfärsröra!

Och i lördags var vi hos Elfi & Jan i Gäddvik och grillade. Riktigt gott, som alltid när de är grillat på menyn ;) Firade Elfi då så vi skulle slippa stressa igår :) Tuva sov en stund i vagnen på altan där så tror vi kom hem strax efter 23 och dagen efter fick vi sovmorgon till 9:30.

Var även ner en sväng på marknaden i Bollnäs i lördags. Var absolut ingenting att se tyckte jag! Helt värdelöst så om någon missade marknaden missade ni ingenting enligt mig!

Blir inget mer skrivande nu för det är dags att byta en bajsblöja!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: