Rensat..

I Vardagen ♥,
Har just suttit och rensat lite i min blogg-lista. Har tagit bort 11st bloggar som jag har tröttnat på och så har vissa blivit låsta utan någon förvarning. De tycker jag är tråkigt!

Tuva sover en stund nu och jag gör mest ingenting, skönt! Har plockat lite i köket tidigare och har stoppat i en maskin tvätt. Lillgummans blöja var överfull imorse så de va lite blött i hennes säng + pyjamasen ♥

Har även kikat lite efter en helglasad altandörr nu på nätet men hittar inga till bra pris. De är bara att inse tror ja att om man ska ha en ny dörr är de bara att punga ut vad dom kostar. Det finns för strax över 7000kr på skånska byggvaror, där vi även köpte glaspartierna. Får försöka ta mig ett snack med älskling så de blir en dörr köpt någon gång så altan kan bli klar :) Måste även köpa en till kattlucka eftersom den måste flyttas. Inga katter på nya altan inte ;)

Sån rolig dag har vi det idag :p
Men imorgon ska vi ner till Linn & Lea för lite lek ♥ Vi träffas ju typ aldrig nuförtiden!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: