Shopping i Valbo

I Vardagen ♥,
Igår helt huxflux blev jag sugen på att åka till Valbo och shoppa lite sommarkläder eftersom min garderob typ inte innehåller nå såna! Klockan var då vid 16:00 så jag kände att det skulle bli lite sent att åka då :p
Men imorse tog jag med min lillebror Jens och åkte! Kom hem med 3 linnen, ett par vita 3/4 dels byxor, ett par vita skor och ett 7 pack låga strumpor. Kändes skönt att äntligen kosta på sig själv lite kläder också och inte bara köpa till Tuva :) Var även in på Ikea för att handla några plastblommor och en golvlampa till altan. Köpte 2st konsoler också till hyllan som ska sitta på väggen + lite annat joll som vanligt när man är där!

Men medans vi var inne på Ikea var det en liten dam i vagnen som tröttnade och var rätt så grinig innan vi var klara.. Tycker de är så jobbigt när hon blir så för jag blir så stressad av de när man är ute bland mycke folk. Å de kan jag då säga att det var idag!! Dum dag att åka dit på egentligen.. en regnig lördag!

Ikväll ska jag kika på eurovision song contest iaf och heja på Sverige. Inte för jag tror att vi har någon chans men ändå :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: