Torsdag 12 maj 2011

I Vardagen ♥,
Tuva sover och här sitter jag, tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag tänker knäppa på tvn å se om de är nå sebart där. Här är inte tvn på ofta kan jag säga fast jag är hemma typ hela dagarna. Men mellan 22-23 om kvällarna är den iaf på för då är det big brother ;)

Igår var jag på Tupperware party hos kusin Malin i Gäddvik. De är alltid trevligt på såna partyn och de är väl dags för mig med att ha ett här hemma också snart :) Hans-ove och Tuva var hos Elfi och Jan under tiden.

Idag fick jag hem mitt efterlängtade vita bakskal till mobilen! Jag har ju länge letat efter ett och i tisdags fick jag ett mail om att ett ställe på nätet fått hem de i lager så då beställde jag de direkt och idag kom det :) Snyggt!!
Har även ropat in första boxen Skilda världar på tradera förra fredagen men de har fortfarande inte kommit så jag hoppas den dyker upp snart!!

Har inte mycket mer att skriva just nu tror ja? Jo föresten, altan är nästan klar nu! Mattan ligger där men ska skäras till sen ska jag bara inreda å göra fint :D Härligt härligt!

Nu ska jag kika på tv medans de är lugnt och tyst här :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: