Ny barnvagn

I Vardagen ♥,
Eftersom jag inte trivdes med Kronan vagnen som jag köpte så bestämde jag mig för att sälja den och köpa en ny vagn. Så är nån intresserad av den så finns den på blocket ;)
 
Var till Söderhamn med mamma igår för att kika in nya H&M och var på barnens hus för att beställa en vagn.
 
När vi väl var där och hade bestämt mig för färg så var i stort sett alla färger slut. Så det slutade med att jag åkte därifrån med deras visnings ex som var en helt annan färg än vad jag hade tänkt mig köpa men jag är super nöjd nu med färgen på den! :)
 
Emmaljunga Ozone i färgen PP Light Grey
 
Tog en premiärtur med den igår tillsammans med mamma och den verkade kanon :D
Jag är super nöjd!

  
Skrivet av: Evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se

Det är typ en pläd :)
Jag har fått det, men tror att det är köpt på jysk, tror dock inte dom finns kvar, och det är så typiskt, för jag vill ha fler. love it :)

Skrivet av: evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se

Haha ja men det var nätt och jämnt ;)
Ja verkligen en upplevelse, jisses, lite svårsmält fortfarande, man var ju verkligen inte alls inställd på att det skulle dra igång sådär ;)
Hur lång tid innan Lilja föddes hade du första känningen på att det var på g? :)
Ja skriv du med, är så kul att läsa :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: