En ledig dag

I Vardagen ♥,

Jag är ledig idag, känns skönt :) jobbade igår och jobbar imorgon igen sen är jag ledig tills på måndag :) allt känns iaf bra på jobbet nu. trivs bra! :) det började på riktigt igår då jag fick sitta ensam, en hel del frågor blev det ju såklart  men det är ju det man lär sig av..

Igår hade älskling gjort mat tills jag kom hem :) de händer inte ofta kan ja säga men jag tycker de va gulligt gjort :) eftersom jag slutade kl.17.00 och kom hem vrålhungrig!

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. har nyss kollat på en beck film. Ska strax gå ut med hunden sen tror jag att jag ska städa bilen. Hans-ove ville att jag skulle göra det så då vill jag överaska honom med det :)

Nej nu vill hunden ut så bäst jag följer med!


  
Skrivet av: Lisa
I

Å du säger att jag är dålig på att blogga! Hehe..




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: