Skog

I Vardagen ♥,
Det blev att vi åkte till Skog med Mats och Annika i fredags efter jobbet :) Igår satt vi i solen hela dagen utan att smörja in oss så jäklar va jag och Hans-ove brände oss. Gör jätte ont på hela mina armar om man bara nuddar dom! Så det var inte så jätte lätt att sova inatt direkt :( Så hoppas det är bättre imorgon! Men annars så är jag nöjd med vår första camping helg! Vi grillade och hade det VARMT och mysigt! Synd bara de där med solbrännan! Så imorse när vi vaknade så packade vi ihop nästan på en gång och drog hemåt. Eftersom Hans-ove drack igår så blev det jag som fick köra hem med husvagnen om vi skulle komma hem nån gång. Så de blev ingen marknad för oss, men vi är inte så ledsna för det!

Nu ligger Elsa helt utslagen på soffan medans jag och älskling kollar på någon film på tv4 film. Så bra är den inte så jag sitter vid datorn samtidigt ;) Verkar vara jobbigt att campa för hunden!

Snart kommer svärmor med pizza. Mums!! Nu ska jag fortsätta kolla på filmen.....

  
Skrivet av: Ninna
I

Marknaden var usel! Tog typ 5 minuter att gå där, så ni missade inget :)

Skrivet av: Lisa
I

Va mysigt att campa! De vill jag oxå göra:)!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: