Elsa 1år idag

I Vardagen ♥,
                       image4

Idag blir Elsa gumman 1 år :) har nyss tagit upp lite tårta från frysen som hon ska få sen.. Kunde inte sova idag så jag klev upp 6.50. Blir så långa dagar att kliva upp så tidigt tycker jag när jag ändå inte kan åka å göra nånting! :S

Var på anthill igår.. verkar som man fick jobb där nu :D :D som försäkringsmäklare. skulle visst bli nån utbildning på det först och nå slut prov sen som man va tvungen att klara. Så får hoppas man kommer klara av det då. Jag tycker faktiskt det låter kul! Så hoppas hoppas nu..... Är såå less på att bara vara hemma! Synd bara att det var så tråkiga arbetstider, men men! JOBB I ALLA FALL! :D dom skulle höra av sig, förmodligen till veckan sa dom.

Christina va här igår och klippte och färgade mitt hår, tack gumman. Efter anthill så åkte vi till gärdet så jag solade 20min, det var skönt! Hade egentligen velat sola en gång till innan imorgon men det blir väl inte så.. Har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig på båten imorgon, suck!

väntar på pappa........

  
Skrivet av: syster
I

Ja men grattis ELSA!!! Ska bli kul å se din nya frilla då :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: