Helsingfors resa

I Vardagen ♥,
Ja då var man hemma från båtresan igen då och tillbaka på jobbet..

Har ju varit i till Helsingfors i helgen på kryssning. Var väldigt roligt! :) Det var Elfi, Åke, Mamma, Pappa, Henrik, Camilla, Klaus, Berit, Hans-ove och jag som åkte. Första kvällen var jätte bra på båten då vi åt mat och handlade i taxfreen mm. Det var jätte lugnt då så man märkte knappt att man var ute på havet. På lördagen gick vi lite i Helsingfors. Bla fikade på Fazer cafét. När vi var tillbaka på båten blev det lite vila eftersom vi var lite trötta. Senare när båten åkte så gick vi och åt god mat i en restaurang. Men då började det att blåsa. Å fy tusan va dåligt jag började att må! Blev jätte illa mående! Inge roligt.. Kändes som att det förstörde hela resan. Men när vi vaknade på morgonen så var allt bra igen och ingen blåst :) Så man skulle kunna säga att det var en lyckad resa ändå tycker jag..

På ondsag ska jag hämta Sixten!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: