Semestern slut..

I Vardagen ♥,
Då är det idag sista dagen på semestern så på måndag ska man börja jobba igen, kommer kännas ovant att kliva upp på morgonen igen men men man vänjer sig väl snabbt som vanligt. Jag mår ju mycket bättre nu också på morgonen vilket gör det lite lättare att komma upp.

Har väl gjort en del saker under semestern i alla fall. Funäsdalen 3 nätter med husvagnen sen vidare till Mats och Annika som hade sin vagn uppställd i Furudal en natt. Har besökt Orsa Björnpark, varit på kalas, haft kalas, varit på kryssning med syster Jennie och hennes Tomas med Birka Paradise, målat brokvisten, köpt ny ytterdörr (äntligen) och målat och tapetserat i köket :) jätte fint blev det! Lägger in en bild på det. Vi har även varit till Stockholm och hämtat en bil åt morfar så vi passade på att stanna en natt i Uppsala hos Klaus och Berit. Säker något mer vi gjort som jag inte kommer på nu...


Lika bra att skriva det också att vi väntar tillökning i familjen :) 3:e mars 2010 väntas nämligen en bebis komma :D Hoppas det kommer bli bättre denna gång! Har även fått mitt jobb förlängt tills det är dags att föda vilket känns hur skönt som helt! Slipper man oroa sig för det :)

Nu måste jag gå och måla klart lite i köket. Nu Jennie har du fått en liten uppdatering i alla fall ;)

  
Skrivet av: Jennie
I   Blogg: http://apotin.blogg.se/

Nu börjar de likna nå :) lite läsning är alltid kul! Vad fint köket blev. Skönt att jobbet blev förlängt.

Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://hellberg88.blogg.se/

Men vad kul =) Grattis hoppas graviditeten går bra=), vi msåte ses snart, var ju hur längesen som helst nu :S

Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://hellberg88.blogg.se/

jajemen allt fint med mig :)

Skrivet av: Christina
I   Blogg: http://christinasvedberg.blogg.se/

Åh vad fint det är i köket!!

Skrivet av: Camilla
I

Men härligt köket blev, kom genast på att jag inte varit till er på länge uppenbarligen ;) haha får se om vi kommer en sväng i helgen om ni är hemma! Hoppas du och det lilla livet mår bra! Kram Kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: