Fredag 27 augusti 2010

I Vardagen ♥,
Imorse var jag och Tuva till Edsbyn och fotograferade oss. Först fyra generationer med mamma och min mormor och sen passade vi även på att knäppa 6 månaders foto på Tuva när vi ändå va där. Fick en hel del bra kort som skulle redigeras först så får jag välja vilka bilder jag vill ha sen. Kommer även komma med i Ljusnan också med båda korten. Måste faktiskt säga att Tuva gjorde det bra som modell och flinade på dom flesta kort :)

Annars har de inte hänt så mycket idag.. Jag har faktiskt legat och vilat medans Tuva sov middag mellan 14-15:20! Man kan nog räkna på en hand dom gånger jag lagt mig och vilat medans hon sover sen hon föddes men idag va jag riktigt trött så jag va tvungen! :)

Just nu har Tuva på sig en Libero blöja för första gången! haha. Fick hem i brevlådan att jag fick hämta en Libero box på Lindex och där i fanns ett blöjpaket, Up&Go stl 4. En byxblöja som va lite tajt på lillrumpan kan ja säga ;) Får se hur den funkar då. Jag använder bara Pampers annars. Vet inte ens vilket märke som egentligen är billigast heller.. Jag använder de som funkar helt enkelt så får de kosta va de kostar :)

Tuva har även börja blivit väldigt gnällig på kvällarna och vill även ha mat oftare då.. Hoppas att det går över snart så hon slipper bli ett monster om kvällarna! :)

Nu är klockan över fyra så snart kommer pappa hem från arbetet sen är det helg! Har tänkt försöka lura med mig Hans-ove till Valbo en dag i helgen så vi får väl se hur jag lyckas med det..

  
Skrivet av: jennie
I

Nä men haru vari te byn utan att hälsa på!! Synd jag jobbar helg då, annars har jag kunna haka på te valbo och gubbarna kunna vara hemma och hålla ställning på djur och barn :-)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: