Liten blir stor!

I Tuva ♥,

Idag satt Tuva själv för första gången utan stöd en liten stund ♥
Du är så duktig min älskling!










Sen fick vi lägga oss ner och vila lite ♥

Tyvärr så har jag bara mobilen att knäppa kort med eftersom vi inte har någon bra digitalkamera.
Kanske får ta å investera en sån nå tag :)


  
Skrivet av: Ingela
I

Men va duktig hon är.Jag tyckte de va hur bra kort som hellst ja.Hon ser ju så stor ut lill gumman.

Skrivet av: Linn
I   Blogg: http://dubbellycka.blogspot.com/

vilken duktig tjej :) Hade ju helt fått det där med barnbidraget om bakfoten märkte jag, det är ju två veckor tills det kommer!! HAHA :P Jag hoppas att vi kan träffas när det har kommit iaf :)

Skrivet av: Elfi
I

Tuva underbar va duktig hon är, jag tycker bilderna är superbra.

Skrivet av: jennie
I

bra hon lär sig sitta så kan hon snart börja rida :-) ja vem knäpper inte med telefon, de duger utmärkt de! klagar någon får dom väl ge oss en digital kamera då :-)

Skrivet av: Helen mamma till Lea
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

jo de är de verkligen :) så söt hon är, har likadant babygym vi med :) kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: