Tuvas första jul

I Vardagen ♥,

Julafton började inte direkt så bra när mamma ringer vid 7:45 och berättar att min farmor hade dött då på morgonen.. :( För att inte tänka allt för mycket på det så fortsatte våran morgon med att öppna lite julklappar som låg under granen sen duscha/bada och göra oss i ordning för att åka iväg och fira jul. Först till Söderomsjön till min mormor och morfar sen hem till mamma och pappa. Åt god julmat, öppnade packet och kollade på Småstadsliv firar jul. Man var ju tvungen att försöka glöma det som hänt på morgonen så man skulle få en något trevlig julafton ändå och de måste jag säga att vi faktiskt lyckades med trotts allt.


Tuva med sin mormor ♥


Såhär skönt somnade man direkt när man kom hem efter sin första julafton ♥


Juldagen var vi ner till Tommy, Lisa och barnen i Röste för att hämta klädskåpet och lämna julklapparna till deras barn. Jag hade en jäkla tur att dom hade precis ett sånt klädskåp som jag efterlyste i ett tidigare inlägg som dom skulle sälja :) Efter vi varit i Röste så va de bara hem å fixa oss till vi skulle till Elfi & Jan för att fira jul med dom. Och även där åt vi god mat, öppnade julklappar och kollade på Småstadsliv :p Dom hade inte sett den så då tog vi med den :) Såklart var även Henrik och Nattis med där också :)

Idag annandag jul hade jag hoppats på att få lite gjort här hemma. Typ lägga golv uppe och tömma Tuvas rum på alla grejer och möbler så jag kan börja inreda där till henne :) Vi får väl se hur mycket som blir gjort.. Lill tösen vaknade inatt vid 4 och var helt hysterisk och när jag tog upp henne så var hon alldeles het! Så vi gick upp och tog tempen som visade 38,9 grader. Så hon fick en alvedon och lite välling så somnade hon om efter ca en timme igen. Nu sover hon fortfarande så jag vet inte hur hon mår än. Hoppas på bättre!

Tusen tack för alla fina julklappar

De va en liten uppdatering på hur våran julhelg varit :) Återkommer väl mer när jag får lust!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: