Julen närmar sig med stormsteg!

I Vardagen ♥,

Jag vet att det varit sjukt dålig uppdatering här den senaste tiden. (får försöka skärpa mig!) Men som sagt i tidigare inlägg så har jag ingen lust längre.. Men den kan ju komma tillbaka när som helst, vem vet! :)

I helgen har vi varit i Tännäs igen. Åkte upp i torsdags kväll och kom hem nu ikväll. Har fixat och donat lite till ute i stugan så nu är de inte så mycket kvar innan de är klart :) Skönt att ha de fräscht och snyggt :)

Imorgon kommer barnbidraget in på mitt konto så då kan jag köpa dom sista julklapparna. Tror de är 3st kvar som ska köpas. De har tillkommit några stycken mer än planerat :p
Sen ska jag även se till att få håret färgat innan jul! Love it! ♥

Ja julen är här om bara ett par dagar och jag har inte ens hunnit få fram tomtarna än! Inte har vi någon gran än heller, men eftersom Hans-ove är ledig imorgon så ska jag skicka ut honom i skogen och leta en fin gran :) Känns som att morgondagen inte kommer räcka till till allt som bör göras så vi får se vad som blir gjort av bla:

- öppna förskolan
- hitta och klä julgran
- plocka fram tomtarna
- handla
- måla trappen en sista gång
- vill även åka på barnens hus & åhléns

Någon som har ett vitt aneboda klädskåp från ikea över?? Skulle behöva en sån till Tuvas rum och dom finns inte att köpa ny längre :)

Nu ropar kudden så bäst jag kryper ner i sängen. Nattinatt!


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: