9 juli 2010

I Vardagen ♥,
Idag har Tuva sin farmor här som passar henne så jag får ligga ute och sola mig lite :) Men eftersom jag har sån känslig hud så måste jag in och vila mig ibland. Är så rädd att bränna mig. Tuva, farmor och Elsa är ute på en liten promenad nu så jag passar på att njuta av att det bara är tyst. Solen är varm som bara den men det blåser kallt!

Igår kväll när Hans-ove kom från jobbet åkte vi hem till Elfi och fick lite mat och så färgade hon mitt hår. Blev inte fullt nöjd med de blev 1000 gånger bättre än innan så ja får nöja mig med det :) Ikväll ska vi till Danne å Mia i Alfta så Hans-ove ska hjälpa han med bilen och så ska vi grilla :D Annars vet jag inga andra planer för helgen än så länge, Hans-ove går på semester idag och på måndag ska vi till Karlstad och hämta hem våran nya husvagn! Hoppas jag iaf, vi har bokat den och ser den så fin ut som de är sagt följer den med oss hem! Äntligen en större vagn! En Adria 562 UL -02 vart det. Får uppdatera mer när vi hämtat den :) Nu ska jag ut å lägga mig igen!
                                  
Föresten måste skriva de också, älsklingen hade med sig en bukett blommor hem igår när han kom från jobbet. Gullig du är, älskar dig ♥

  
Skrivet av: Elfi
I

Tack goa Tuva att jag fick vara med dej kramar från farmor.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: