22 juni 2010

I Vardagen ♥,
Idag har jag haft lite städdag.. Efter vi bytt plats på gästrummet/datarummet med vårt sovrum så har det aldrig blivit i ordning i de nya gästrummet men nu har jag passat på att plocka där inne idag medans Tuva sovit lite middag. Jag blir tokig på att det är grejer och rammel överallt i huset! Tänk om man fick ha lite ordning för en gångs skull, å värre blir det väl sen när Tuva börjar krypa och gå :)

I lördags var vi till Ikea med Henrik och Nattis och köpte lite smågrejer till Tuva (som vanligt) blev lite haklappar, små matskålar och 2st hyllor (expedit) till Tuvas blivande lekhörna. Hade då för första gången barnvakt ett par timmar eftersom vi inte skulle få plats i bilen annars, mamma och pappa fick äran att ha Tuva dom timmarna vi var borta. Innan vi åkte hem passade vi även på att äta på Church Street Saloon, har aldrig ätit där innan och alla säger ju att det ska vara så bra mat där men varken jag eller Hans-ove blev speciellt imponerad av stället. Då gillar vi "kossan" i Bollnäs bättre..

På söndagen var vi ner en snabbis på Hans-oves jobb Bilcity för att kolla in nya Saab 9-5 som kommit, riktigt snygg bil faktiskt. Efter det åkte vi upp till Jennie och Tomas i Älmeskullen. Och för ovanlighetens skull åt vi pizza, känns som de blivit mycke de där så fort vi kommer upp på slutet men de är ju gott så :) Efter mat och efterrätt tog vi Jennies bil och åkte en sväng efter skogsvägarna för att kolla efter djur. Och tror vi slog rekord denna gång, vi såg 2 älgar och 2 möss. hehe. Det är även där vi kommer att spendera vår midsommarafton i år, drar upp husvagnen och sover kvar där. Men då kommer vi inte äta pizza iaf ;)

Har inget planerat nu för kvällen så den blir nog bara lugn framför tvn. Dagens middag blir omelett i ugnen och stekt parisare, gott gott!

  
Skrivet av: jessika
I   Blogg: http://blondinii.blogg.se/

men du, nu känner jag igen dej ! :D haha. var inte vi på ngt läger ihop då vi va pytte ? ;p

men du är så olik dej, känner igen dej nu på munnen och kinderna ! gud, det var längesen, hur är det ? :) och vad gör du, vart bor du osv ? ;p



och ja, ne man ska ju inte det :) kul för de andra som också är stor att ha ngn att jämföra sej med, fast man ska ju inte göra det men det är ju alltid kul om man ser att man sj går ner mer xD

jaha, var hon ? nu har jag ju inte följt din blogg, men ska absolut börja göra det :)

Skrivet av: jessika
I   Blogg: http://blondinii.blogg.se/

jag skrev ett långt svar nyss som det vart nå strul med så skriv tillbaka ifall de inte kom fram :)

Skrivet av: jessika
I   Blogg: http://blondinii.blogg.se/

jahaja, så du känner helen ? :)

jo, vi var väl där med kyrkan, går du i kyrka fortfarande ? det gör då inte jag, tappade tron tidgt.

jadu, de där sambokilona har jag också fått, som du läste gick jag ner från 82 till 62 sen upp från 62 till 85 som jag vägde då jag blev gravid. dock är lite av kilona kortisonets fel också :/ men nu börjar kampen på -30 kg :)



gör du om dagarna då, har du jobb föresten ? :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: