23 juni 2010

I Tuva ♥,








  
Skrivet av: jessika
I   Blogg: http://blondinii.blogg.se/

vad otroligt söt hon är :)



okey, jag trodde nog aldrig ngt heller, utan gled mest med mamma och pappa som gick i kyrkan åså. hadli lixom andra intressen, kyskan är inget för mej :)

jaha, och där trivs du bra ? jag sj trivs som fisken i vattnet, absolut det riligaste jag gjort/jobbat med :D jag jobbar tom nu då jag är mamma ledig :)

men då jag är hemma fixar jag med trädgården, ute och går mkt, rider och pysslar med min häst, åker rätt mkt bil och fixar med den ;) osv osv. har lite svårt att sitta still, men älskar att sova så blir mkt vila mellan allt det där också :)

jaha, vad heter kompisen och farbrorn då ? :)

Skrivet av: Ingela
I

Men va gullig mormors go jänta är då :)

Skrivet av: jennie
I

ja nu så är de bara en dag kvar!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: