25 juni 2010 - Midsommarafton

I Vardagen ♥,
Dagen har spenderats i Älmeskullen. Har ätit god mat och åkt å kikat i skogen igen, men som vanligt ingen björn! Till mat blev det potatisgratäng och till det hade Jennie pysslat ihop en god bricka med lite olika frukter och skinka, rostbiff mm. Var riktigt gott! Just nu sitter dom andra inne och jag ligger ute i husvagnen med Tuva så hon ska somna.. De verkar hon redan gjort så jag ska väl dra mig in till dom andra jag också.. Vi tog med oss husvagnen upp så vi kunde sova kvar här :)

De blev ett kort inlägg idag men bättre än ingenting kanske :) Fortsatt trevlig midsommar på er!

  
Skrivet av: Anonym
I

Hej på er tack för igår ska nu bli bjuden på lunch.kram.

Skrivet av: jennie
I   Blogg: http://apotin.blogg.se/

tur ni gilla maten :-) de blir väl fler mat och bil kvällar innan sommaren är slut gissar jag.

Skrivet av: berit
I

lilla tuva vad du är söt

Skrivet av: jessika
I   Blogg: http://blondinii.blogg.se/

hihi, de små liven är så söta :)

ja vi har haft en bra midsommar, dock väldigt lugn och vart mes här hemma men det har vart mysigt iaf :) ser att ni haft trevligt med, vart lite sugen på ett glas vin idag efter att ha smakat med en kompis. han hade köpt nå rött bubbel, la precis upp en bild på det :p mumma.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: