6 juni 2010

I Vardagen ♥,
Gårdagen började med att Elfi och jag åkte ner på stan en snabbis. Kom hem med en kofta och en linne/shorts jeansdräckt till Tuva från Kappahl och strumpbyxor och en mössa från Lindex :) På hemvägen köpte vi med oss lunch hem från Jontas, korv med mos som vi satt hemma i solen och smaska i oss.

Sen fick kvällen fortsätta nere på Apelvägen och Linn och Andreas. Direkt när vi kom ner åkte jag och Linn ner på coop och handlade mat så vi kunde grilla. Super gott var det! Efter maten kollade vi på Småstadsliv 3 som vi hade med oss, vi hade redan sett den men vi kunde gärna se den igen :) Efter filmen spelade vi lite nintendo wii. Först spöade jag Andreas i bowling sen provade vi på boxning, de va riktigt jobbigt de men KUL!! Måste fan köpa sånt spel vi också tror ja :D Åkte hem runt 23:30 då Tuva började bli lite trött och grinig, hon som knappt kan sova om dagarna! Och Lea sov i stort sett hela tiden när vi var där men Tuva var klarvaken hon :) Men som tur var så sov hon iaf medans vi åt. SKÖNT att få äta i lugn och ro för en gångs skull :) När vi kom hem fick Tuva på sig sin pyjamas och mat sen la vi henne direkt och sov nu till 10:30. Så skönt att hon börjat sova hela nätter utan mat..

Nu har Tuva ätit frukost så nu är det min och Hans-oves tur att få i oss lite frulle :) Sen får vi se vad som händer, gissar på mest ingenting idag

  
Skrivet av: Helen BF 30 juli.
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

haha hon säger säkert så till allihopa då :D Men 2 av 5 var väldigt mycket det, annars är de ju inte så vanligt med akutsnitt tycker jag även om man vet bekanta som varit med om det. Hoppas också jag klarar mig, men man vet som sagt aldrig om bebis blir stressad över en långdragen förlossning och snitt är den bästa utvägen. får hålla tummarna :D




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: