7 juni 2010

I Vardagen ♥,
Morgonen började med att Hans-oves klocka ringde 6:20 som vanligt och han klev upp och åkte till jobbet medans Tuva och jag sov vidare. Vid 8:30 vaknade hon och ville ha mat. Efter hon ätit så passar även jag på att äta lite, medans jag äter sitter Tuva och bara kliar sig i ögonen som hon brukar göra när hon är trött så bara jag ätit klart så lägger jag henne i sängen igen. Hinner knappt lägga ner henne innan hon somnat igen :) Jag kan ju självklart inte låta bli så jag lägger mig jag också och slumrar till i nästan 2h innan mamma ringer och väcker mig och säger att hon är på väg för att hälsa på. Så då var det bara kliva upp och klä på sig men Tuva sov vidare hon.

Efter mamma varit här ett tag så bestämmer vi oss för att åka ner på stan en sväng. (igen) Vi började på Däckteam hos Henrik så han tvättade bilen åt mig innan vi åkte ner på stan. Jag skulle ha täcke, kudde och påslakan till Tuvas spjälsäng. Hon har bara haft storleken till vagn/vagga fram tills nu. Som tur var hade Torgboden de jag behövde så vi slapp åka till Barnens Hus. Sen innan vi åkte hem igen va jag tvungen att måndags handla på kvantum som vanligt. Längtar till Willys öppnar så man får se hur det blir där :)

Nu ikväll har Jessica med Mary Kay varit hit och sminkat mig. Jag som alltid är osminkad och inte kan alls hur man sminkar så jag lärde mig en del. Men jag förblir nog osminkad ändå ;)

Nu ska vi natta snuttan!

  
Skrivet av: carolina
I   Blogg: http://acarolinas.blogg.se/

ammar du henne? :)

Skrivet av: Helen BF 30 juli.
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

okej, jo de är jättefint namn :) Vi får se när hon kikar ut vad som passar henne då :) kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: