I drömmarnas land...

I Vardagen ♥,
Sitter på ikeas hemsida nu och drömmer mig bort lite.. Vill så gärna göra om i våran hall, den är de enda rum vi inte gjort något åt i huset så jag tycker de börjar bli dags nu. Vill ha vita tapeter, vit hatthylla och ny spegel. Vill ha allt i vitt nu för tiden :) Byrån och klädskåpet i hallen är redan vitt så nu vill ja ändra resten också! (tapeterna i hallen är orange nu) Har hittat detta på ikea som jag vill ha:
                 
                  
Vill även ha spegeln "Utsira" Får se vad ekonomin kommande månad säger som mina önskningar går i uppfyllelse eller inte. Annars får jag väl börja spara och vänta helt enkelt men vänta är jag inte så bra på ;) Har även börjat smida planer på hur Tuvas blivande rum ska se ut när det är dags för det, hon får ha sin spjälsäng inne hos oss någon månad till. Jag tycker det är lämpligast så än så länge eftersom hon vaknar och vill ha nappen ibland.. Sen kommer jag göra en lekhörna i vardagsrummet åt henne.

(bilderna är tagna från ikea.se)

Nu sover Tuva middag ute i vagnen så jag har lite tid till annat, sitta här tex ;) Har just skickat mail till barnens hus och beställt 4 nya hjul till barnvagnen, ett krånglar och alla är så himla sliten så jag tycker de är lika bra att köpa alla 4 ny,de ser ju snyggast ut om alla är lika :) (har en emmaljunga city cross -07 som vi köpte begagnad på blocket)

  
Skrivet av: Patricia
I   Blogg: http://rindehedpatricia.blogg.se/

Men tusen tack! :D Ja det kändes väldigt bra att åka och titta på förlossningen/BB såhär i förhand så man vet hur det ser ut och är när det väl är dags :) Riktigt kul att se och höra om allting när barnmorskan berättade... Längtar så himla mycket :D Kram!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: