12 maj 2010

I Vardagen ♥,

Igår var jag och Tuva till Alfta och hälsade på Ellen och Liam, det var längesen man träffade dom nu. Vi tog en promenad med vagnarna tills barnen somnade sen gick vi till Knagga å köpte glass innan vi gick hem till Ellen igen och blev pratandes ett par timmar :)

Har börjat ta fram kläder i st 62 till Tuva nu, hon bara växer och växer! Fast jag har upptäckt nu att jag inte har så mycket kläder i 62 som jag trott så de får bli att handla lite när pengarna kommer i slutet av månaden.. Finns även så mycket annat som måste handlas, dynor till möblerna på altanen, blommor ut mm. Våran altan måste verkligen STOR städas i år innan man kan vara där!

Vi har även pratat om att vi borde ha en större husvagn eftersom jag tycker våran är lite trång och denna sommar är vi även en till :) Synd bara att vi inte hittar någon bra. Vi har just nu en Adria 462 DP -00 men skulle haft en 502 UP eller en 512 UP istället.. Skulle satt ut våran vagn på blocket egentligen eftersom man verkar få mer för den privat än att byta in den på firma, men den måste besas först innan försäljning.. Så vi får se hur de blir, de slutar väl med att vi drar upp nuvarande vagnen och har den uppställd i Flätsbo hela sommaren.

Annars händer inte mycket just nu känns de som, har inget planerat för dom närmsta dagarna.. Hans-ove jobbar sista dagen idag sen är han ledig enda tills tisdag :)

Idag är det den 12:e maj, vilket innebär att jag och Hans-ove varit tillsammans i 4 år och 9 månader idag ♥


  
Skrivet av: Lisa
I

Finns högvis med kläder här vet du!, massor som knappt ser använda ut. Bara att komma och hämta om du vill ha!:)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: