En tripp till Valbo

I Vardagen ♥,
Igår blev det en resa till Valbo med Ellen och Liam. Var på Ikea och H&M :) Jag som längtat att åka dit för att uppdatera Tuvas garderob i st 62 - 68. Men jag köpte inget i 62 utan det blev bara 68 :) Hittade en del fint så nu har hon ganska mycket kläder när sommaren kommer. Men det jag fortfarande har lite av är kortärmade bodys. Jag väntar även på ett paket från H&M som jag beställt för ca en månad sen som blev försenat och där finns det kläder i 62.

Från H&M kom jag hem med:

• 3st leggings i lila, vit och ljusrosa
• En röd/vit prickig Hello Kitty klänning
• Rosa Hello Kitto strumpbyxor
• Set med vit mönstrad klänning och lila "anksjärt" trosor
• 2 st solhattar, en vit och en mönstrad
• Ett hårband

Från Ikea blev det:

• En matstol och dyna till Tuva att ha i husvagnen
• Lekmatta och lampa (till blivande lekhörnan)
• Små handdukar
• Madrasskydd
• Krokar till hallen åt Tuvas ytterkläder
• 2st vispar
• Potatisskalare

Hitta även en söt pyjamas på Lindex i Mumin åt sessan.

Alltså, i stort sett allt jag handlade gick till Tuva :) Först trodde jag inte ens att vi skulle få plats i bilen ner, vi fick plocka isär båda vagnarna för att få in dom bak i skuffen på 9-5an. Men allt går bara bara man vill! Vi fick ju tom plats med det vi handlade hem också. Men en sak fick inte plats, skulle även köpt en annan matstol till Tuva också att ha här hemma men den får köpas nästa gång vi är dit!

Idag verkar det vara väldigt trist väder så jag vet inte alls vad som händer idag. Förmodligen blir vi bara hemma/inne och kollar på TV. Men jag borde ner på apoteket en sväng också, vi får se hur det blir..

Nu vaknar Tuva och är hungrig!


Nu har huvudvärken slagit till, usch vad jag hatar det!

Sen är det det här med blöjor. Till en början använde Tuva New Baby 1 och nu har hon New baby 2 som hon även börjar växa ur då blir det ju sen st 3. Blir det då Pampers Active fit 3 dagtid och Baby-Dry 3 på natten? Active fit och Baby-drys st 3 går upp till 9kg men New baby 3 går bara till 7kg..? Kör man då New baby först tills hon växer ur dom 3orna? Krångligt tycker jag ;) Jag har aldrig testat Libero men jag tycker Pampers fungerar bra så jag vill fortsätta med det.

  
Skrivet av: Jennie
I

Snyggt de blivit här då!!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: