Sista AA

I Vardagen ♥,

Har just kollat på sista avsnittet av Andra Avenyn. Älskar den serien så jag tycker det är skit att dom lägger ner den! Fast får jag säga vad jag tycker så hade det kunna varit ett bättre slut..

På lördag ska vi på Rättviks marknad med Jennie och Tomas så då hoppas vi på fin väder!

Nu ska Tuva få en torr blöja och lite mat sen ska jag bädda ner henne i vagnen och ta en promenad



Det var en skön promenad i solen!



  
Skrivet av: Jennie
I

Men Marie :) jag är i chock! 2 inlägg på 2 dagar :) ja klart Tuva ska ha den mat som fungerar, inte är du en sämre mamma för att du inte har mjölk. Bättre hon får i sig som hon ska iställe för att hålla på kämpa och bli frustrerad i onödan. Hittat nå lämpliga karusell kläder då? :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: