Vi hade iaf tur med vädret..

I Vardagen ♥,

Ja de kan man då verkligen säga att vi hade idag. Eftersom de inte regnade så åkte vi på rallycrossen i Eriknäsbo. Och vi klarade oss från regnet nästan hela tiden, de kom några droppar en sväng men de ska vi då verkligen inte klaga på :) imorse sov Tuva till 9.15 så vi kom iväg lite senare än vad vi tänkt oss. 

  

Snuttan var så söt i sina hörselskydd ;)

Nu sitter vi hos Elfi i Gäddvik och ska kolla på eurovision song contest. Håller på Rumänien utan att ens hört dom andra bidragen, för deras låt gillar jag! :) Imorgon är det ju morsdag så då är vi bjudna till min mamma på mat :) Då är det ju även min första morsdag att bli firad så vi får väl se om Tuva har varit och handlat något fint till mig ;)


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: