En riktig gnäll dag!

I Vardagen ♥,

Tuva är för de mesta snäll men idag har hon varit extremt gnällig och jobbig!
Hon har varit gnällig och sur exakt hela dagen förutom när vi var nere på öppna förskolan, då var hon som vanligt. Hon va sur hemma innan vi åkte, inne på dollar, hemma hos Linn & Lea, när vi kom hem och hela kvällen! Självklart blir det jätte jobbigt när man inte är van! Och jag har haft huvudvärk typ halva dagen.
Gjorde kväller med henne kl.20:00 just innan Biggest Loser Sverige började så jag hoppas verkligen hon sover hela natten så min prinsessa är sig själv igen imorgon ♥

Nästa tisdag åker Hans-ove, jag, Jennie och Tomas på en dagkryssning för att äta julbord :) Barnfri! Mamma tar ledigt och är med Tuva medans vi är borta :)

Fan vilken kille! Karl-Fredrik som vann Biggest Loser Sverige, att gå ner så mycket i vikt på så kort tid! Jag beundrar dig!


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: