Lördag 20 november 2010

I Vardagen ♥,
Idag ska vi till min bror Tommy på kalas eftersom han fyllde år förra söndagen men varken han eller vi var hemma då så idag ska vi dit och få lite tårta :)

Igår kväll kom Elfi och Jan hit och då åt vi hamburgare och kollade på Idol. Dom åkte hem vid 21 och när klockan var runt 22 orkade jag inte va uppe längre så då gick jag och la mig. Läste imorse att det var Andreas som åkte ur Idol, jag hade hellre sett att Linnéa eller Olle åkte ur. Jay ska vinna hela skiten tycker jag!!

Annars vet jag inte vad som händer idag, har just ätit frukost och just nu leker Tuva på golvet och Hans-ove står med slipmaskinen i trappen :) Vill börja måla nu så de blir klart nån gång!! Hatar att ha det rörigt överallt och när vi får ett rum till att utnyttja i huset kanske det kan bli lite lättare att hålla lite ordning(?)
Har även våran gamla 160 säng uppe som ska med till Tännäs nästa gång vi åker dit, är less på att ligga på madrasser på golvet när vi är där och när vi ändå har en säng över så kan vi ju lika gärna ta med den dit :) Så slipper man få ont i ryggen!

Nu läre jag ta hand om Tuvis som just nu står och river ner allt från rumsbordet. Hon reser sig upp mot allt nu så de gäller att vara med och ha koll :)

Föresten, Tuvas fjärde tand har kommit nu också! :) Denna gång har det kikat fram en uppe :)

  
Skrivet av: jessika
I   Blogg: http://blondinii.blogg.se/

hehe jaså, jag vet inte när de ska kunna det jag heller :) inget jag tänkt på det inte och det är väl rätt normalt att lära sej krypa då man är sju månader :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: