Onsdag 10 november 2010

I Vardagen ♥,
Idag har Linn, Mikaela jag och barnen träffats hemma hos Sanna och Isak. Kul att se hur dom bor och barnen verkade gilla Isaks leksaker. Vi gick rundvandring i huset, pratade, fikade och så fick dom barn som behövde äta lunch. Sen blev det sovdags så då drog vi oss hemåt. Lilla Tuvis somnade nästan direkt bara vi satte oss i bilen :) Linn hade kameran med sig så jag hoppas på att få lite bilder sen av henne :)

En stor hiss vill jag ge till dom människor som ger sig ut för att ploga vägarna!

När jag åkte hemifrån på förmiddagen var vägen här hemma oplogad men nu när jag kom hem så var den faktiskt plogad! Förra vintern sköttes vägen här hemma helt uruselt och plogades typ aldrig så jag hoppas verkligen det är någon annan som har hand om plogandet i år!! :) Nu är det bara skotta på gården här hemma då men de jobbet överlåter jag till Hans-ove ;) De finns ju både traktor och fyrhjuling att skotta med iaf..

Nu ska jag snart börja med maten och baka ordning fikat tills gästerna för Tupperware partyt kommer!

  
Skrivet av: Ingela
I

Tack för i kväll.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: