Städningen fortsätter

I Vardagen ♥,
Ja idag fortsätter jag med advent städningen. Har bytt gardiner, putsat fönster och satt upp adventsstjärnan i sovrummet nu på morgonen. Men nu blev sovrummet upptaget med en prinsessa♥ som ville sova en stund så jag hamnade här vid datorn en sväng :) Men bara hon sovit klart ska jag bädda rent i sängen och damma där inne också. Ska ta och fortsätta putsa i nästa rum nu istället. Hoppas på att få en lugnare dag idag, igår kändes de som att jag gjorde tusen saker samtidigt hela dagen men idag blir de en sak i taget!

Hinner inte skriva mer nu, måste fortsätta städningen innan orken flyger ur mig :)

  
Skrivet av: Madelene & Vincent
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

Självklart ska du få det! :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: