Onsdag 13 oktober 2010

I Vardagen ♥,
Idag har jag haft lite städdag. Medans Tuva sovit middag i två omgångar så har jag passat på att städa undan lite i rummet på övervåningen. Har fått tillbaka mina idéer om att göra i ordning de rummet för att eventuellt bli vårat sovrum när det är dags för Tuvis att få eget rum. Vilket jag inte skulle tacka nej redan nu. Vore skönt at slippa smyga i sovrummet. Innan Tuva föddes tittade vi alltid på tv i sovrummet och aldrig i vardagsrummet. Nu är det helt tvärtom. Vore skönt att bara ligga i sängen och kika på tv och ligga och prata utan att vara rädd att väcka Tuva när hon sover + att vi har våran knakande säng som hon vaknar av ibland om vi tex vänder oss om. Måste vara plattorna under som gör att det knakar så...
Åter till planerna för övervåningen. Alla väggar ska målas vita, trappen ska målas vit och nytt golv ska läggas där. Vill börja fixa redan nu men det är fortfarande en massa grejer där uppe som måste städas bort först! Får ta lite i taget :)

Nu sitter jag och väntar på att 2,5 timmes tv tittande ska börja. Halv åtta hos mig, bonde söker fru och efterlyst :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: