Måndag 20 september 2010

I Vardagen ♥,
Idag har vi varit ner till Alfta och handlat. Dom håller på med vägen nedanför oss så den är avstängd så ska vi åka till Bollnäs nu får vi åka en extra vända på ca 8km! Därför blev det närmare över skogen till Alfta :) Ska ner till Bollnäs och träffa Linn & Lea förmodligen på onsdag så jag får åka på kvantum då och köpa blöjor och välling. (billigast där) Borde klara oss på de vi har tills dess.

Skulle egentligen varit ner på ÖF idag men eftersom vi inte är riktigt friska än så valde vi att stanna hemma, man vill ju inte smitta ner andra bebisar i onödan. Missade ju förra måndagen också.. Långdragen förkylning!

Nu har jag precis bakat lite bröd och matat Tuva så nu sover hon så gott i sin säng :) Ska ta å städa ihop lite här nu.. Grejer överallt som vanligt! Jag dammsög och torkade golven i lördags men de syns inte nu kan ja säga så jag får ta fram dammsugarn igen!

Måste även köpa lite födelsedagspresenter också.. Elfi fyller år på torsdag och Tomas ska ha 40 årskalas på lördag!

Men nu, till sysslorna..

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: