Måndag 27 september 2010

I Vardagen ♥,

Blev ingen ÖF för oss idag.. Jag kände att jag inte hade någon lust så vi stannade hemma.
Hade tänkt åka till mamma/mormor för att hälsa på men hon va tvungen att skjusa min bror Tommy till HC för han tydligen stukat foten så vi får se om vi åker och hälsar på dom i Röste eller om vi bara blir hemma idag. Skulle ha varit och handlat också egentligen så vi får se hur vi gör :)


                              Före                                                                          Efter

Efter jag lagt Tuva för att sova middag så bakade jag lite limpa. Så nu ska jag ta och äta lite nybakat bröd till frukost :)


  
Skrivet av: Elfi
I

Fasen va gott de ser ut.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: