Vinteroverall

I Tuva ♥,

Sitter nu och tänkte beställa en overall till Tuva som hon ska ha i vinter. Men vet inte vilken storlek jag ska ta..! 80 eller 86?!
Tar jag 80 är jag rädd att hon växer ur den för fort och tar jag 86 är jag rädd att den blir alldeles för stor i början! :( Tuva är ju en stor bebis och har vuxit mycket hittills men jag vet ju inte hur mycket hon kommer växa dom kommande månaderna.. Just nu använder hon mest 74.
Någon som kan hjälpa mig med tips kanske så vore jag tacksam??


  
Skrivet av: Jennie
I   Blogg: http://angelsaga.blogg.se/

Våra tjejer har storlek 62 så då har jag beställt 68 till de, får nog köpa ny efter jul men jag tycker det e jobbigt när overallerna e stora och klumpiga.. tråkig utgift när man ska köpa ny efter några månader men jag hoppas på att det räcker med en :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: