Nytt till Tuva

I Vardagen ♥,
Idag ramlade barnbidraget in på mitt konto så då tog jag med mig Elfi ner till Bollnäs för att köpa lite grejer som Tuvis behöver. Kom hem med ett par skor, ett par stövlar, överdragsbyxor och vantar. Så nu är hon redo för utelek ;) Skulle haft en jacka också egentligen som hon kan ha och skita ner hur som helst ute med hittade ingen riktigt bra till ett bra pris så det blev ingen jacka.

 
 

Ikväll ska vi till Långhed och fira lillebror Jens som fyller 17år idag, Grattis!
Vi var där igår kväll också och hjälpte till att begrava Nisse för mamma var till Gun och avlivade honom då. Hemskt men han var så gammal å så. Han har det mycket bättre nu, tillsammans med Pelle ♥ Man får tänka så..
Suck, batteriet till datorn sa upp sig igår också. Har letat på internet men verkar bara finnas att köpa på ett ställe för typ 1500kr. De tycker jag är svindyrt för ett batteri!! Och sen så funkar knappt vårat internet heller! Är så himla segt så jag håller på att bli galen!! Kör mobilt bredband nu via Net1. Till en början fungerade det jättebra men nu som sagt fungerar de knappt alls. Men hoppas det blir bättre när löven kommer på träden. Så är det alltid med våran tv också. Sommar och vinter har vi aldrig problem med bilden men varje vår och höst bara hackar det! :@

Nu ligger Tuva och sover och jag ska passa på att ta de lite lugnt innan jag ska börja på med maten!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: