Bad & promenad

I Vardagen ♥,
Idag har Tuva och jag varit i Bollnäs hos Linn & Lea igen :) Tog en promenad på ca 50min och så fick barnen leka lite och äta lunch ♥

Ikväll har mamma och lillebror Jens varit här. Dom kom och hade pizza med sig, gott :) Sen blev det en fika och halv åtta hos mig innan dom åkte hem.

Bara mamma och Jens åkte hem så gjorde jag ordning ett bad till Tuva, här är lite bilder :)




Sen mys i soffan ♥




Nu sover Tuva och vi ligger i soffan och kikar på handboll. Så jag ska fortsätta kolla på de nu :)

  
Skrivet av: Madelene & Vincent
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

ja det kan jag absolut göra! :D

har fått tips om balconetten i söderhamn iaf, har du varit dit? :) Kram

Skrivet av: Elfi
I

Oh va gullig hon är man vill bara krama o krama.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: