Emmaljunga Scooter 2.0 PP Black/Red

I Vardagen ♥,


Nu är vagnen köpt :D


 

I torsdags ringde jag till Barnens Hus och skulle beställa vagnen men inget Barnens Hus i hela Sverige hade just den färgen hemma på lager och det skulle inte vara leverans förens ca v10-11 på den! Så idag när alla affärer öppnade igen skulle jag ringa runt till andra butiker för att kolla om någon skulle ha den på lager och som tur var så fick jag napp på första försöket :)
Ringde till babyland i Uppsala för att kolla om dom hade den hemma och ja de hade dom! Gissa om jag blev överlycklig eftersom jag skulle slippa vänta 10 veckor tills Barnens Hus skulle få hem den!
Hans-oves morbror Klaus och hans Berit bor ju i Uppsala så hon var snäll och åkte ner och köpte den åt mig :) Tack Berit!

Så nu har jag även ringt Barnens Hus och beställt en fotsack där för de hade dom inte hemma på babyland :)

  
Skrivet av: berit
I

skönt att dom hade den här i u-a nu står den i förådet o bara vääääntar på tuva

Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

funderat lite smått på att sälja vår duo vagn och köpa en enkel sittvagn vi med, denna var ju supersnygg :) Vad kostar den? Kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: