God morgon!

I Vardagen ♥,
För tredje dagen irad nu somnar jag om när Hans-ove kliver upp vid 6:20 och vaknar som om jag skulle sovit i flera timmar 7:10! Sen kunde ja inte somna om så här sitter jag medans Tuva sover fortfarande :)

Det går iaf jätte bra att ha henne i eget rum! Som tur är ;) Jag sover bättre om nätterna eftersom jag oftast bara vaknar när hon är ledsen och inte när hon ligger och gnyr som hon brukar göra i sömnen. Men ibland vaknar jag av det också :p

Vet inte alls vad som händer annars idag, Hans-ove skulle egentligen sluta efter halva dagen idag eftersom de va meningen att vi skulle åka till Tännäs för han vill åka skoter. Men varför egentligen? Det är ju mer snö här hemma + att vi måste till Klaus och Berit och hämta nya barnvagnen. Så de verkar som vi blir hemma i helgen, vi får se. Och vi får väl se när han kommer hem idag :)

Tvätta en maskin tvätt måste jag göra bara Tuva vaknat iaf! Hon har ju sitt rum vägg-i-vägg med tvättstugan och eftersom hon är ganska lättväckt så vaknar hon nog om jag sätter igång den nu...
Jag får passa på att mysa ner mig i soffan under en filt i väntan på att hon ska vakna helt enkelt :)

Stort grattis till Tuva som har sin första namnsdag idag! ♥ Våran Hanna Tuva Hansson

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: