Nu är den min!

I Vardagen ♥,
Ja idag åkte jag, Tuva, mamma, mormor och morfar till Huddik för morfar skulle dit på sjukhuset. Medans han och mamma var där så åkte vi ner med mormor på stan. Och jag köpte klockan på ur & penn :D Kunde inte hålla mig när jag såg den i verkligheten, men även samma klocka fast i svart var också väldigt fin men jag tog en vit ändå :) De va de enda jag köpte för de gick mycke snabbare på sjukhuset än vad vi trodde så vi hann inte kika så mycket.. Vi åkte hemifrån strax efter tio och kom hem vid fyra så de gick fort.

Nu har vi just nattat Tuva och ligger och kollar på tv i soffan. Men jag ska ta och duscha lite nu sen blir de sova!

Jag har fortfarande inte fått min kamera! Seg leverans!!

  
Skrivet av: Ingela
I

Men de har jag.:)(fått kameran alltså).Nu ska jag också gå och lägga mig.Känner mig skit trött.Tack för i dag.Godnatt.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: