Tisdag 25 januari 2011

I Vardagen ♥,

Har just stekt kyckling till maten ikväll - Flygande jacob. Så nu sitter jag i soffan och väntar på att Tuva ska vakna och äta lunch.
La henne vid 12 och hon sover fortfarande. Så jag har hunnit med att lägga ut lite barnkläder på tradera, fixat med till maten ikväll och kollat lite på reprisen av Guldbaggegalan från igår sen hon somnade :)
Skönt att ta de lugnt medans hon sover!

Igår hade vi L&L här ett par timmar så barnen lekte och vi mammor pratade lite skit som vanligt. Alltid lika roligt att umgås med dom och ju äldre barnen blir ju mer märker man att dom uppskattar varandra ♥


Kan ju passa på att berätta lite om våran "Idol kväll" i lördags också. Jag kände mig ganska okej i magen på morgonen och dagen så när vi kom till Gävle var vi och åt mat på Roma. Och eftersom magen hade känts bra under dagen beställde jag en Black & White som jag älskar! Men jag visste att jag inte kunde äta så mycket så jag åt nog bara sammanlagt en köttbit och åt inte alla pommes. Jag avstod även förrätt som dom andra tre åt. Och när konserten hade börjat så kände jag att jag började må illa, igen! Kul - nej! Det var hemskt att sitta där i ca 2 timmar och må konstant illa och inte veta om man ska kräkas eller inte.. Och när det var slut var det även jag som skulle köra hem eftersom dom andra druckit alkohol. Fy fan säger jag bara.. Trodde jag skulle dö på vägen hem! Vågade knappt andas ibland :( Men så fort jag kommit hem och gått på toaletten så började det släppa igen! Jag klarade mig från att kräkas som tur var för jag hade sån träningsvärk i magmusklerna :p Haha!

Så rolig var kvällen :)


Vi satt ganska långt ifrån scen därför va de inte de lättaste att få bra bilder men de där va några iaf :)

Nu är Tuva vaken så nu ska hon få lunch!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: