Lite förändring gör mig glad!

I Vardagen ♥,
Inatt när jag la mig för att sova så fick jag för mig att jag vill förändra lite här hemma :) Med nya lampskärmar och blommor i fönstren i vardagsrummet och en ny gardin till köket.

Så jag började lite smått idag med att åka ner på Ekmans i Alfta och där hade dom lampskärmar som jag ville ha :) Blev jättefint! Ska väl bara försöka få tag på blommor också nå tag, men måste väl vänta till föräldrapenningen kommer ;) Vill ha nya gardiner till vardagsrummet också men jag har tre fönster där så de blir rätt dyrt att köpa gardiner dit. Har ju vita panelgardiner i linnestuk där nu så dom får väl duga ett tag till gissar jag på.

Sen ska jag se till att hallen blir omtapetserad nån gång.. Jag har sagt länge nu att det ska göras men de blir aldrig av. Just nu är de oranga tapeter där men det ska självklart bli vitt där :)


Så här ser lampskärmen ut iaf :) Skit snygg!

  
Skrivet av: Berit
I

snygga kan tänka mej dom här uppe i storsjön hoppas ni har det bra på semestern

Skrivet av: Mamma
I

De blir ju helt underbart med vitt:) Jag älskar min snögrotta;)

Skrivet av: Evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se/

Vad fint:) Så fint med vit inredning :)

Skrivet av: Lisa
I   Blogg: http://lisaivarssons.blogg.se/

Såna vill jag också ha!:) Va dom dyra?

Skrivet av: Sanna
I   Blogg: http://scstenberg.blogg.se/

Sv: Självklart får du fråga det. Jag använde mig av MOOD's hårfärg. Det finns i stort sätt i alla mataffärer. Jag minns inte vad just den färgen hette men det var en ganska mörk brun. :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: