Mer shopping (?!)

I Vardagen ♥,

När vi fick hem reklamen igår såg jag att jysk hade rea på alla trädgårdsdynor så då tog jag med mig Jens & Tuva och åkte till Bollnäs. Vi måste ju ha dynor till möblerna vi ska ha i förtältet. Men på just dom vi skulle ha så var det inte så mycket nersatt såklart men köpte dom iaf, vi måste ju ha dom.
Köpte även en söt liten plaststol till Tuva som ska med upp till husvagnen och en ny lampa till hennes rum som jag sagt länge att jag måste köpa en ny. Så en rislampa från jysk med princess på fick duga :)

Jag sprang även in på Lindex en snabbis och köpte den as snygga skjorta som jag tidigare skrev om att jag ville ha så nu är den min :D

Har blivit mer handling än vad jag tänkt denna månad men grejerna till husvagnen måste vi ju ha så är det. Så som tur var hade vi trädgårdsmöblerna stående så dom slapp vi köpa :)

Idag blir det en tur till ner på stan.. Ska ner med Elfi och jag måste in på Hartman å laga glasögonen. Ena plutten på näsan bara ramlar av :( Men något annan ska jag inte ha för jag handlade mitt igår ja ;)


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: