Nya glasögon

I Vardagen ♥,
Var ju ner på Hartman igår och fick mina glajjer lagade. Men har sagt länge nu att jag vill ha nya så jag passade på att prova ut några och lånade med mig fyra par hem. Och det står nu mellan två stycken och jag kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha... :( Usch va svårt de är!!



Förlåt för lite dåliga bilder men så blev det ;) De är alltså dessa de står mellan. Överst framifrån och under från sidan.. Vilka passar jag bäst i?!? Eller passar jag inte i någon? Nr 2 på bild är lite större än första.

Annars så kom jag bara hem med en solhatt till Tuva igår från stan, duktigt marie!

  
Skrivet av: Erika
I

Tycker du var finast i de till vänster, de mindre glasögonen. :)

Skrivet av: jennie
I

Helt klart de första på bild, jag ser alla bilder under varandra så jag hoppar över höger och vänster..

Skrivet av: Mamma
I

När jag tittar på bilderna tycker jag dom första är bäst.och finare med bredare skalm

Skrivet av: mia
I

Passar bäst i första bilden :P

Skrivet av: Berit
I

Inte lätt att skaffa nya glasögon. Dom är ganska lika ,Men de med lite bredare skarmar tycer jag nog är bäst. Blev du något klokare av våra råd?

Skrivet av: Therese Mårtens
I

Dom 1:à va super snygga:)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: