Husvagnsliv

I Vardagen ♥,

Igår körde vi upp husvagnen till Flätsbo. Var längesen man var dit nu och man glömmer nästan hur fint de är där :) Jag ville inte ens åka därifrån utan bara packa bilen full och stanna där hela sommaren, gud va skönt de vore! Jag knäppte några bilder som jag tänkte att ni skulle få se därifrån :)


Tuva utforskar husvagnen


Promenad i nyklippta gräset!


Våran vagn! Adria 502 UL
Hoppas på att kunna åka dit och sätta upp förtältet nästa helg om det blir fint väder!




Utsikt över sjön!


Våran till vänster och Tommy & Lisas vagn till höger.
(mamma & pappa har inte kört upp sin än)


En väldigt trött Tuva somnade snabbt i bilen påväg hem ♥


  
Skrivet av: Klaus/Berit
I

Fina sommarbilder, det är helt otroligt vad Tuva är duktig på att gå, när vi såg henne sist hade hon precis börjat att gå.

Skrivet av: Elfi
I

Oh va härligt det ser ut ett riktigt paradis.

Skrivet av: Lisa
I   Blogg: http://lisaivarssons.blogg.se/

Ohhhh, fick våran "pärla" också va med på bild;)

Jag längtar dit som tusan nu! Vi måste verkligen ta oss dit och fixa till vi med..




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: