Feber..

I Vardagen ♥,
Ja nu har Tuvas feber stigit till 38,8 grader. Gör så ont i mig att se när hon inte mår bra ♥ Men hon försöker vara pigg och som vanligt, men ögonen bara hänger på henne ;( Lillsnuttan!

Nu är vi nyäten, till middag ikväll blev det snabbt och enkelt pasta med ost & skinksås. Hans-ove är på taket och farfar Stefan skottar bort lite snömodd på gården med traktorn.
Får se om jag orkar åka ner till Bollnäs sen igen. Har paket att hämta på kvantum och så skulle jag ha köpt blöjor där. Fick checkar från pampers idag med posten och de tackar man ju inte nej till ;)

Imorgon ska jag lämna in Elsa på klippning hos Kats i Edsbyn. Hon badar hundar i ett speciellt balsam som gör att tösnö inte fastnar i pälsen. Ett MÅSTE på våren annars fastnar det storta bollar på Elsa när hon är ute. Så medans hon blir vårfin så tänkte jag åka och hälsa på min mormor och morfar i Söderomsjön!

Sen på onsdag är det jag själv som ska hamna under saxen för då ska jag till Johanna och klippa mig! Känns som de va evigheter sen och det behövs verkligen en klippning nu! Sist jag klippte mig var till dopet i september!! Kanske dags för en liten förändring också?

Värst va mycke uppdatering det blev idag då men nu tänker jag inte skriva mer :p

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: