Jag vet att jag är helt usel på att blogga...

I Vardagen ♥,

2011-11-02_11_57 (MMS)

Jag vet att jag är helt usel på att blogga just nu! Gör mig inte tid att sitta så himla mycket vid datorn och skriva utan använder mig mest av mobilen när jag läser några bloggar.. Så skickar ett inlägg som mms nu då ;) förra helgen var vi till Tännäs för att hjälpa till att lägga golv i stugan och när vi kom hem på söndagen blev vi dunder förkylda! Så både jag, Hans-ove och Tuva har varit hemma från jobb/dagis hela veckan..! Är fortfarande inte riktigt frisk så hoppas de hinner bli bra tills måndag! Lägger med en bild på en sjuk Tuva också som sitter och myser i vagnen (och hoppas den hamnar åt rätt håll) ;)


  
Skrivet av: Mamma
I

Ja hoppas ni kryar på er snart.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: