Lite nytt i bloggen!

I Vardagen ♥,
Någon som lagt märke till att jag ändrat lite i designen? :)
Har gjort en ny header och ändrat typsnitten i all text!

Tyckte det var dags att förnya lite nu eftersom jag haft samma länge! Fast som ni kanske också märkt så uppdaterar jag inte här så ofta längre.. Men jag är väl som många andra antar jag att det går i perioder då man har lusten till att blogga och inte!



Gammal & ny, vad tycker ni??
Har varit på stan med mamma och Tuva idag för att köpa lite julklappar och presenter till kusinerna. Hittade en del grejer och resten får jag köpa på nätet! Gud vad jag tycker de är lämpligt att beställa hem än att gå och leta i affärer!

Tuva sover en sväng nu sen när hon vaknat så ska vi åka till min mormor och morfar och hälsa på :)

Hoppas alla får en trevlig helg!

  
Skrivet av: Mamma
I

Jätte snygg blogg. Du är duktig du gumman:) <3

Skrivet av: jennie
I

Här har de verkligen hänt massa sen jag var in sist, men de var länge sen å.. båda är snygg, men som med allt nytt tar de tid att vänja sig med nya saker. Snygg säng!! Klart hon ska ha den :-)

Skrivet av: helen - mamma till Lea och BF jan 2012
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

nya headern röstar jag på :) skönt att de gick bra för dej med på glukosbelastningen, var inge vidare att behöva fasta, Hua! Båda gångerna föresten? Ska ni ha en till?

Tänkte fota när allting står på plats. Har tapetserat färdigt fondväggen men ska måla de andra tre väggarna en gång till sen till helgen så kommer vi nog flytta in säng/hyllor osv så efter helgen fotar jag resultatet :) Kram

Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

Beklagar missfallet :( men glad för er skull att ni fick söta Tuva efter, verkar vara en riktigt go och glad tjej :) Hoppas ni vill ha syskon till Tuva sen i framtiden :) Kanske kan ta ett kort senare idag, liten sneak a peak :) hoppas du har en fin dag :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: