Tjuvstart!

I Vardagen ♥,
Passar på att tjuvstarta med julen nu när Tuva är hemma med feber.. Blir så himla rastlös av att bara vara hemma och inte göra nånting nu när man är van att jobba om dagarna igen :)

Har satt upp julgardiner i gästrummet/datarummet och i Tuvas rum. Bara 3 rum kvar men dom väntar jag nog lite med tror ja :) Iaf köket och vardagsrummet får vänta till nästa helg.
Blir så mysigt tycker jag när man får upp allting :D
Men jag kan nog få vara lite tidig för jag brukar vara ganska snabb att få bort allting när julen väl är slut..

Satt och kollade runt lite efter julklappar igår. Har ganska stor koll på vad jag ska köpa till barnen i släkten iaf. Dom vuxna blir det nog lite värre med! Men Hans-ove vet jag absolut inte vad jag ska köpa till?! Svårt!
Men det löser sig väl, de gör de ju alla år ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: