Växasäng...?

I Vardagen ♥,
Det är så himla mycket jag vill just nu.. En grej är att köpa en växasäng till Tuva :) Men jag vet inte om hon kanske är för liten för en sån säng nu? Vet att vissa lägger sina barn tidigt i en sån och vissa väntar länge men att byta säng. Så nu får ni hjälpa mig, varför eller varför inte växasäng när dom är strax under 2 år??


Det är den här sängen "minnen" från ikea hon ska ha. Var läänge sen jag valde ut att hon skulle ha en sån när det är dags för ny säng ;) Och än så länge har det ju inte dykt upp någon sötare så då får det bli den!

Hade först tänkt att hon skulle få den i julklapp men Hans-ove tycker vi ska vänta med att byta säng så det får kanske bli i 2 års present istället då..? Skiljer ju direkt inte så många månader så vi får se hur det blir.

Vem vet? Hon kanske varit så snäll att tomten kanske kommer med en på julafton? ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: