Julstämmning(?!)

I Vardagen ♥,
Sitter och kikar lite efter nya gardiner att ha i vardagsrummet till jul.. Dom gardiner som jag har där till jul nu är jag inte nöjd med alls.. För när jag skulle köpa dom jag har så var färgen röd slut så jag tog vinröd istället. Och jag har aldrig varit riktigt nöjd med dom eftersom jag tycker dom ser för brun ut. Så i år ska jag ha nya!! :)

Har hittat dom här fina på Jotex:


Men dom kostar 378kr/fönster och jag behöver till tre fönster! Så vi får se om jag gör mig råd med dom eller inte :)

Sen fick jag tips om snygga ljusstakar på Albert & Herbert som jag ska ner å kika nå tag när jag får tid! Ni kan få se bild på dom när jag köpt dom ;)

Tror faktiskt att jag börjar längta lite smått till julen i år.. :D

Fast börjar redan gruva mig till alla julklapps köp också.. Vad ska man köpa till alla?! Lika svårt varje år tycker jag! Men förhoppningsvis ska de nog inte vara några problem att hitta till Tuva iaf..

Kanske är lika bra att börja köpa lite redan nu?!

  
Skrivet av: jennie
I

På citygross kan man nog

DE flesta klapparna egentligen då dom Har nå för alla ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: