Tack!

I Vardagen ♥,

Tror tomten läste mitt förra inlägg angående plattången så han ville hjälpa mig lite på traven att köpa en själv ;)

Fick sms från http://www.lyko.se ikväll att man hade 15% rabatt på elartiklar :D dessutom har dom även en kampanj att man får handla fraktfritt fram till årsskiftet. Rekommenderar verkligen den sidan, där beställer jag alltid schampo & balsam mm.

Då kunde ha inte låta bli så nu har ja beställt en! 15% är ju inte så mycket men alltid något! Så nu är jag glad att jag unna mig en egen liten julklapp :)


  
Skrivet av: jennie
I

Men kära söta syster slösa! För de priset hoppas jag man bara behöver platta håret en gång i månaden ;-) du har ju kunna köpa en till varje veckodag för mindre pengar....

Svar: Haha ja jag vet men är så himla less på billiga platttänger som de tar sån himla tid att platta med ;) Jag plattar ju varje dag innan jobbet..
Marie Ivarsson




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: